Tuesday, July 5, 2011

MALAM APRESIASI SENI & AIDS 2011



MALAM APRESIASI SENI DAN AIDS 2011

Sukacita dimaklumkan bahawa UNISEL dengan kerjasama Kelab PROSTAR MALAYSIA akan menganjurkan MALAM APRESIASI SENI DAN AIDS 2011 seperti ketetapan berikut

Tarikh : 15 JULAI (JUMAAT)
Masa : 8.00 MALAM - 11.30 MALAM
Tempat : MALAYSIA AGRO EXPOSITION PARK,
SERDANG (MAEPS), SELANGOR

Beberapa projek sudah pun dilaksanakan seperti ‘Fighting AIDS with ART’, ‘Online Photography’ dengan tema ‘Drop The Hate’, Jom Tulis Cerpen dengan kerjasama Karangkraf mengenengahkan isu sosial dan menggalakkan remaja untuk aktif untuk berkarya secara sihat, mengaktifkan Pusat Khidmat Prostar di ‘Jamming Studio’ bagi membantu remaja menangani masalah sosial, termasuk program-program keagamaan. Pihak kami juga sedang merancang untuk mengadakan teater bergerak bagi menyampai mesej dan maklumat tentang HIV/AIDS terutamanya kepada remaja berisiko.

Sumber kewangan ini juga akan diguna bagi membantu siswa dan siswi IPTA/IPTS untuk menjalankan aktiviti bagi golongan yang berisiko dengan menggunakan pendekatan seni bagi menarik minat remaja untuk turut serta dalam program ini.

Kami amat berharap agar saudar saudari sudi untuk menyumbang bagi membantu kami dalam menjayakan misi ini. Melalui program ini juga diharap siswa dan siswi IPTA/IPTS untuk dapat belajar dan berusaha serta menimba ilmu dan pengalaman melalui projek usahasama ini.


Penajaan meja:
Meja Vvip RM 5000.00 (1 MEJA)
Meja Vip RM 3000.00 (3 MEJA)
Meja biasa RM 1000.00 (UNTUK 10 ORANG)
1 kerusi RM 100.00

untuk tempahan dan pertanyaan:
Dr Ismail Lasa lasa_ismail@yahoo.com
Kamal Sabran kamalsabran@gmail.com

No comments:

Post a Comment